Peterwarren3.reismee.nl

Day before

G'day everyone,

Dit weekend heb ik al mijn spullen gepakt voor de trip. Net als de eerdere reizen naar Down Under wordt alles weer vervoerd in een grote backpack en een kleinere rugzak (voor de handbagage). Van de week had ik al de kleren uitgezocht om mee te nemen. En ook dit jaar zat ik weer met het dilemma: hoeveel neem ik mee? Volgens mijn reisgegevens mag ik 23kg meenemen. Uiteraard wil ik het gewicht beperkt houden. Vandaar dat ik ook wat oudere kleren meeneem.

Zaterdag heb ik de spullen ingepakt. Dit jaar heb ik voor het eerst ook een filmcamera mee en een notebook (met Words). Het is de bedoeling dat ik filmpjes ga maken, die ik jullie in september kan laten zien via youtube. Vandaag ga ik nog wat opruimen in huis; een beetje stofzuigen en de laatste afwas doen.

De komende twee dagen zullen inspannend zijn. Maandagavond vlieg ik vanaf Schiphol eerst naar London Heathrow. Na een korte stop (van ongeveer anderhalf uur) vlieg ik vervolgens via Singapore (tussenlanding) naar Sydney. Daar hoop ik woensdag 18 juli om 5.05 plaatselijke tijd (dinsdag 17 juli om 19.05 Nederlandse tijd) te landen.

De eerste week verblijf ik bij YHA Sydney Central. Het hostel waar ik de eerste twee keer verbleef, The Rocks (vlakbij the Operahouse), was voor de komende week volgeboekt. Tja, het is jammer maar nu zit ik dichter bij de winkels en het is maar 30 minuten lopen van het Opera house.

Catch ya later mates!!

Reacties

Reacties

Hanneke de Bruijn

goede Reis...!

Didy

Hey Peter,

Ik wens je een supervakantie toe.
Geniet ervan ......

Groetjes, Didy

Martine

Hey Peter,

Goede reis!!! Geniet ervan en doe voorzichtig.

Groetjes Martine

François

let vooral goed op de witte haai. Recentelijk zijn er meerdere aanvallen gepleegd dichtbij de kust. Het laatste slachtoffer, een jonge surfer van 20, is gisteren op de buis gemeld. Zeer waarschijnlijk "verorberd". De agressor is tijdelijk verdwenen, maar niet voor lang vrees ik. Ondanks deze lugubere mededeling, wens ik je,

Bonnes vacances et surtout bonne chance
Au revoir
François

Louis Vloedbeld

He'ya Mate,

Wij wensen je een hele mooie trip toe Down Under. Geniet ervan en pas goed op jezelf!

Louis, Ayé, Leo, Brisies en Tim!

Ingo

Geniet d'r van! Goede reis,

Groet Ingo

kitty

Hey peter, heeeeeeeeel veel plezier op deze mooie reis!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!