Peterwarren3.reismee.nl

Time to say goodbye

G'day everyone,

Het is 14.10 (6.40 in Nederland). Ik wacht op de airport shuttlebus die mij naar de internationale vliegveld brengt. Begin van de avond begin ik aan mijn lange reis terug naar Nederland. Mijn eerste tussenstop wordt weer Singapore met Jetstar. Dit keer wordt het iets langer wachten; zo 2,5 uur. Rond middennacht (18.00 in Nederland) vertrek met Quantas naar London Heathrow. Hopelijk is het daar het niet zo druk als op de heenweg. Dat was overigens vanwege de olympische spelen. British Airways zet mijn vervolgens over de Noordzee. Als alles goed verloopt ben ik vrijdag 31 augustus om 10.40 weer in Nederland. En daar wacht mij nog de 2,5 uur durende treinreis naar Groningen. Maar daar wil nu nog even niet aan denken!

Ik wil iedereen bedanken die mijn verhalen gelezen hebben en de foto's hebben bekeken. Sommige van jullie zie ik snel weer :)

Catch ya later mates.

Reacties

Reacties

Trijntje

Beste Peter,

Ik begrijp dat je weer een bijzondere reis hebt gehad; mooie foto's. Je hebt weer veel gezien!

Ik kan me voorstellen dat je niet bepaald enthusiastic bent dat deze trip aan het einde komt.

Als ik het goed heb, ben je nu onderweg naar Ned. Ik hoop dat je een goede terugreis hebt en veilig weer in Grun aankomt!

Ik bel je vrijdag in de loop van de dag als je weer in Ned. bent!

Lieve groeten, Trijntje

agnes

Zeg peter, Als je toch gaat shoppen....hier nog wat wensen van ons ;)
IPhone 4S
Ipad 3
ach en doe nog maar een leuke ander speetje.

Groet Agnes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!