Peterwarren3.reismee.nl

Melbourne

G´day everyone,

Ik ben al weer aan mijn eind van mijn verblijf in de een na grootste stad van Australie. Ook al ben ik hier wat korter gebleven dan in Sydney; het blijft een leuke stad.

Zaterdag en zondag ben ik naar twee footy matches geweest. Op zaterdag was het St. Kilda v Melbourne in MCG (cricket stadion) en zondag Essendon v North Melbourne in Etihad stadium. Het zo relaxed om naar een wedstrijd te gaan. Geen hooligans en geen scheiding van fans. Je ziet allemaal door elkaar. Natuurlijk wordt er tijdens de wedstrijd gescholden, maar alleen vanwege 'overtredingen'. En na de wedstrijd verlaat iedereen weer verbroedelijk het stadion.

Maandag was weer Neighbours Trivia Night. Net als de twee eerdere keren werd ik opgehaald bij de hostel. De avond wordt elke maandag georganiseerd in een Engelse pub in St. Kilda. Totaal waren er vier acteurs van de soap aanwezig. Een acteur heb ik al twee keer eerder ontmoet en hartelijk door hem begroet. Ook trad the White Room weer op. Zo tegen middennacht was ik weer terug in de hostel.

Wat is mijn volgende bestemming? Ik heb overwogen om naar Broome te gaan aan de westkust. Het is jammer genoeg niet goed bereikbaar. Het alternatief Brisbane was ook niet mogelijk omdat het hostel volgeboekt was. In plaats daarvan ga ik van donderdag 16 augustus tot 20 augustus naar Adelaide (South Australia). Ik vertrek morgenavond (woensdag 15 augustus!) met de Greyhound (bus!) naar Adelaide. Ik weet niet wat ik ga doen tussen 20 augustus en 22 augustus. Ik wil in ieder geval 22 augustus in Darwin aankomen; de eindbestemming van mijn derde reis.

Catch ya later mates!

Reacties

Reacties

Annelous

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

zo te horen heb je het echt enorm naar je zin! daar ben ik echt blij om maar ik twijfelde e eigenlijk ook niet aan. Australie zit in je en hoort bij je. het blijft een beetje als je thuis voelen! geniet er nog even van en neem al dit positiefs mee naar NL. groetjes en een pootje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!