Peterwarren3.reismee.nl

Een toetje van Quantas: gratis overnachting in Singapore

G´day everyone,

Toch nog een verhaal. Ik zou vandaag weer terugreizen naar Nederland via Singapore en Londen. Dat leek. In Singapore werd ik opgevangen door een medewerker van de luchthaven. Het bleek dat de vlucht naar Londen overboekt was. Met een taxi ben ik naar een luxe hotel gebracht. Ik verblijf vlakbij het shoppingsgebied van Singapore. Het verblijf in het hotel inclusief ontbijt wordt door Quantas betaald. Ik mag uitchecken om 17.00. Ondertussen kan ik wat verkennen in Singapore. Morgen mag ik bovendien 400 US Dollar als schadevergoeding in ontvangst nemen. Tja, dat is toch andere manier om een vakantie te beëindigen. Foto´s van Singapore zien jullie later dit weekend op reismee.nl

Het is 02.1; tijd om een paar uur te slapen. Morgen op ontdekkingstocht in Singapore.

Catch ya later mates

Reacties

Reacties

Ingo

Haha mazzelaar! Goed bezig! Maar dan heb je wel een dagje korter om bij te komen van je jetlag. Naja, dan drinken we maandag wel een bakje koffie extra ;) veel plezier en tot later

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!