Peterwarren3.reismee.nl

Auckland

Kia oro,

Donderdagochtend was ik al vroeg wakker. Ben tot ongeveer 9.00 wezen dommelen in bed. Na het opstaan ordende ik al mijn spullen. Door mijn late aankomst woensdagavond, was daar niet aan toe gekomen. Daarna ging vrij vlot richting het stadscentrum. Eerst langs Queenstreet, met zijn winkels, en daarna naar de haven. Het was prachtig weer; ik denk zo'n 18 graden. Na de wandeling langs de haven liep ik naar de bekende Sky tower. De mast is in totaal 328m hoog. Van 186m hoogte had ik een uitzicht over Auckland.

Vrijdag ben naar het Auckland museum geweest. Het museum had verdeeld over 6 vleugels meerdere tentoonstellingen. Met name de afdeling Maori´s en ANZAC (de wereldoorlogen) waren zeer interessant.

Zaterdag en zondag heb ik niet zo veel onderhouden. Ik heb veel gelezen uit de historische roman over Catherine de Medici. Daarnaast heb ik mijn volgende trip geboekt. Omdat het de komende week geen goed weer zal zijn in Nieuw Zeeland vertrek ik dinsdagmiddag naar hoofdstad Wellington.

Catch ya later mates!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!