Peterwarren3.reismee.nl

Auckland - Wellington

Kia oro,

Zondagavond heb ik met een groepje mensen gebarbecued onder een afdak terwijl het buiten regende. Ondanks de wat frisse omgeving was het heel gaaf om met mensen van diverse nationaliteiten om een barbecue te staan. Veel mensen? Nee, met zijn vieren stonden we onder het afdak. De rest was in de keuken bezig met salades en groenten.

Maandag was een dagje van lezen, tv kijken (de Olympische spelen) en luieren. Ik was niet van plan om niet zo laat te gaan, maar het uiteindelijk zo´n 00.30. Uitslapen zat er vandaan niet. Om 10.00 moest worden uitgecheckt. De afgelopen drie dagen moest ook nog eens slapen met oordoppen. Wat snurkte die Chinees! Tot ongeveer 2 uur ben ik de tv room gebleven en lagen mijn spullen in een kluis.

Met de shuttlebus (rijdt elke 10 minuten) werd ik vlot naar de domestic aiport gebracht. Het inchecken en paspoortcontrole ging bijzonder vlot. Dit keer geen bomcontrole; yeah! De vlucht van Auckland was maar een uurtje.

De YHA hostel is fantastisch. Hij behoort een van de beste van de wereld. Een supermarkt bevindt zich tegenover het hostel. Het is qua prijzen en kwaliteit te vergelijken met AH. Volgens mij ga ik me prima vermaken tot 7 augustus. Ik weet nu al dat ik een uitgebreide tour ga doen naar filmlocaties van the Lord of the ring. Meer hierover in het volgende verhaal!

Catch ya later mates!

Reacties

Reacties

Bernarda

Hey! Leuk zeg in Nieuw Zeeland, zal wel even wat anders zijn dan Australie. En lekker fris nu natuurlijk.

Veel plezier!

Hanneke de Bruijn

gaaaaf... vertel alles over die film lolaties van Lord of the Rings.....!!

Annelous

Wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!

Ineke

Klinkt goed Peter! wie waren die andere nationaliteiten? Ik verwacht wel mooie foto's van de set van Lord of the Rings, natuurlijk!

Martine

Hoi Peter,

Klinkt goed wat je allemaal doet daar. Geniet ervan!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!