Peterwarren3.reismee.nl

Wellington - Sydney - Melbourne

G´day everyone,

Woensdagochtend moest ik al vroeg uit de veren. Om 3.15 stond ik naast mijn (stapel)bed. Tegen 4.15 werd ik voor het hostel opgehaald door de shuttlebus. Binnen een half uur was ik al ingecheckt en was ik ook door de douane.

Wat was het mooi weer bij aankomst in Sydney! Ben ´s middag een uurtje wezen zonnen op het grasveld bij de botanic garden.

Donderdag ben ik naar de dierentuin geweest. Hiervoor moet je eerst met een veerboot en daarna met gondel naar boven. Ik heb net als de vorige twee reizen weer lang gekeken bij de koala´s en de kangaroes. Wat zijn ze lief!

Ik vond het heerlijk om nog eens twee dagen in Sydney te zijn. Ik kwam op de bekende George street weer de zwerver tegen om wie ik zo hard moest lachen. Op zijn bordje stond dat hij geld nodig had voor judolessen omdat zijn kinderen waren ontvoerd door ninja´s. Ik heb maar niet op de foto gezet. Ook een andere zwerver trok mijn aanacht. Hij zei dat hij er niet om heen wilde draaien; hij had geld nodig voor drank, drugs en hoeren. Je moet het maar durven om daar openlijk voor uit te komen J

Vanmorgen ben ik al heel vroeg vertrokken met Quintas naar Melbourne. Dit keer zit ik niet bij YHA Central, maar bij YHA Metro, omdat de eerst genoemde volgeboekt was. Ik heb, omdat toch niet voor 13.00 kon inchecken, al vast voor maandagavond de Neighbours Trivia Night geboekt. Het wordt me derde keer! Ben benieuwd of ik dit keer weer herkend wordt J. Verder ik wil minimaal een keer naar een footymatch. Meer hierover in mijn volgende verhaal!

Catch ya later mates!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!